Načítání obsahu...
Aktuality
Aktuality

Perfektní servis 24/7 je devízou aneb jak ze starého šoupátka udělat nové!

Záruční a pozáruční servis patří v ARMATURY Group k těm nejdůležitějším službám, které firma svým zákazníkům poskytuje. Dodávkou zboží, v našem případě armatury, vzájemná spolupráce určitě nekončí. Servisní tým AG vyjíždí na malé i velké poruchy či opravy, a to 24 hodin denně, 7 dní v týdnů. Co je úkolem servisního týmu a jaké oříšky při své práci řeší, si dnes představíme v tomto článku. Také vám ukážeme jednu z nedávných repasí, při níž naši pracovníci díky svým obrovským zkušenostem kompletně opravili a vrátili do provozu již odepsanou armaturu.

Oddělení servisu a služeb se zabývá záručním a pozáručním servisem, revizemi a opravami armatur, a to i mimo sortiment vyráběný v ARMATURY Group. Vedle armatur jsou předmětem oprav také ovládací komponenty, jako převody, servopohony, pneupohony a hydraulické pohony. Úspěch servisního zásahu a opravy spočívá ve využití obrovských zkušeností našich pracovníků, dobrém vybavení, technice a zručnosti. Nadarmo našim servisním pracovníkům spokojení zákazníci neříkají, že mají „zlaté české ručičky.“  Přidanou hodnotou je technické poradenství a odborné konzultace na úrovni techniků, konstruktérů i vývojových pracovníků, kteří se snaží zákazníkovi navrhnout optimální a efektivní řešení problému.

Opravy a repase armatur

Drobné opravy, jako je například výměna ucpávek, seřízení převodovek, nastavení koncových poloh ovládacích pohonů, oprava a výměna impulsivních trubek či výměna poškozených ovládacích tlakových hadic hydro pohonů, lze provádět v místě zabudování, tj. přímo u zákazníka.

Větší opravy je nutné provádět ve výrobním závodě ARMATURY Group v Dolním Benešově. Servisní práce začínají převzetím armatury a pořízením důkladné fotodokumentace. Následně se armatura rozebere na dílce a sepíše se nálezová zpráva. Dle stavu opotřebení se rozhodne, které dílce je možné opravit a které je nutné nahradit novými. Po opravě a výměně dílců se armatura složí opět dohromady, provedou se tlakové zkoušky, povrchové úpravy, namontují a seřídí se pohony a armatura míří zpět k zákazníkovi.

Repase brýlového šoupátka od A po Z!

Brýlové šoupátko DN 2200 bylo instalováno v roce 2008 na místě s externími provozními podmínkami, což se potvrdilo ihned po demontáži vík. V šoupátku se nacházel neidentifikovatelný obsah, který měl velmi dráždivé účinky. K obsahu se tedy přistupovalo jako k toxickému, pracovníci museli dbát přísných bezpečnostních podmínek.  Po vyčištění šoupátka tento obsah naplnil osm dvousetlitrových sudů!

Ohledání

Po vysušení, sejmutí bočních krytů a ohledání se zjistilo, že většina částí uvnitř šoupátka byla značně zkorodovaná. To zapříčinilo nefunkčnost přítlačného zařízení a pohonu k přestavení desky, což jsou klíčová ústrojí pro správné a bezpečné provozování armatury. Koroze zapříčinila úbytek materiálu až 5 mm!

Nemožné na počkání, zázraky do tří dnů

Všechny části armatury byly pečlivě zkontrolovány. Pokud se jednalo o neopravitelný kus, přistoupilo se k výrobě náhrad. Pro výrobu nových dílů i opravy těch fungujících vybrali naši konstruktéři a technici materiály, které lépe odolávají extrémním podmínkám. Pro zajištění maximální životnosti repasovaného šoupátka byl zvolen speciální nátěr vnitřních ploch. Po finální montáží prošla armatura standardními tlakovými a funkčními zkouškami. Všechny zkoušky byly úspěšné, a tak mohlo šoupátko mířit zpět ke svému majiteli. Když vidíme takhle skvěle odvedenou práci, mohli bychom použít parafrázi známého přísloví: „Nemožné na počkání, zázraky do několika měsíců.“

Nové nebo repasované?

Pokud stále přemýšlíte, zda si u své armatury objednat repasi nebo starý kousek vyměnit za nový, neváhejte kontaktovat náš servisní tým. Pomůže v rozhodování, poskytne bezplatnou konzultaci a poradenství, zkrátka poradí. Na závěr informace o nákladové náročnosti opravy. Cena repase se pohybuje dle typu a rozsahu poškození od 40 do 60 procent ceny nové armatury. Možná vám to pomůže v rozhodování. 

Zpět na články
Líbil se Vám článek? Podělte se o něj se svými přáteli!  
Klapky z výrobních hal ARMATURY Group opět podpoří zelenou energii

Klapky z výrobních hal ARMATURY Group opět podpoří zelenou energii

Společnost ARMATURY Group vyrobila tři kusy uzavíracích klapek o jmenovité světlosti od 1800 mm po 2000 mm pro filipínskou vodní elektrárnu. Klapky typu L32.71 pro PN 10 a PN 6 budou sloužit jako uzavírací armatury k úplnému otevření nebo uzavření průtoku pracovní kapaliny v potrubním systému.
Klapky z výrobních hal ARMATURY Group opět podpoří zelenou energii
Úspěšné mise ARMATURY Group

Úspěšné mise ARMATURY Group

Společnost ARMATURY Group se pravidelně zúčastní veletrhů a výstav konaných po celém světě. Po delší pauze, způsobené pandemií COVID-19, se opět mohly uskutečnit veletrhy, na kterých ARMATURY Group nesměla chybět.
Úspěšné mise ARMATURY Group
Armatury v oblacích, případová studie o 5 NEJ….

Armatury v oblacích, případová studie o 5 NEJ….

V rámci podpory prodeje se na obchodním oddělení ARMATURY Group objevila myšlenka vytvořit první e-book v historii této společnosti. Základní myšlenkou bylo vytvořit zajímavou případovou studii, která na konkrétním projektu popíše naše dovednosti, um, zkušenosti a aktivní zákaznický přístup, na kterém si naše společnost velmi zakládá. Studie je vytvořena pro naše stávající i potenciální klienty a jejím posláním je podpořit prodej a propagovat firmu.
Armatury v oblacích, případová studie o 5 NEJ….
Úspěšná kryogenní zkouška kulového kohoutu K92.C

Úspěšná kryogenní zkouška kulového kohoutu K92.C

Hrozba odstřižení Evropy od plynu proudícího plynovody z východu, vyvolává zvýšený zájem o zkapalněný zemní plyn, známý také pod zkratkou LNG. Ten je navíc považován za možnou ekologickou a také cenově výhodnější alternativu nafty. Při skladování, distribuci a přepravě LNG se využívají kryogenní kulové kohouty, s jejichž výrobou a testováním mají v ARMATURY Group velké zkušenosti. Ve dnech 10. – 13. 5. proběhla úspěšná kryogenní zkouška kulového kohoutu K92.C NPS 8 Class 300, který může být jedním z komponentů pro výrobu a přepravu zkapalněného zemního plynu.
Úspěšná kryogenní zkouška kulového kohoutu K92.C